Eén aanbieder, alles in huis.
Eén contact voor al uw kantoorartikelen, met een breed en diep assortiment. Prokan levert alles dat u nodig heeft voor een goed functionerende kantoororganisatie. In een kwaliteit, zowel in producten als diensten, passend bij uw behoefte. Of het nu gaat om kleine hoeveelheden of uitzonderlijke formaten, de medewerkers van Prokan voorzien u van op maat gesneden adviezen. Met een compleet, duurzaam en maatschappelijk verantwoord assortiment.
Persoonlijk contact als basis.
Om u snel te voorzien van adequate adviezen heeft u bij Prokan vaste contactpersonen bij zowel onze binnen- als buitendienst. Mensen die uw taal spreken. We inventariseren uw doelen op het gebied van kantoorartikelenbeheer en toetsen samen met u regelmatig onze prestaties. Zo werken we structureel aan verbeterpunten om samen uw integrale kostprijs te verlagen.
Afspraak is afspraak.
Op tijd geleverd, met minder facturen, minder rompslomp, minder zorgen, meer overzicht en meer gemak. Met kwaliteitsmerken en vanzelfsprekend tegen de laagste integrale inkoopkosten. Wist u trouwens dat de inkoopwaarde slechts 40% van de totale kosten voor kantoorartikelen bedraagt. De rest gaat verloren aan zaken als de selectie van het juiste product, de besteltijd, de interne logistiek en administratieve afhandeling van uw inkoopopdracht. Prokan helpt u fors te besparen op uw onzichtbare kosten! Onze inkoopmethodiek maakt het totale proces beter beheer- en beheersbaar. Van inkoop tot bestelling en van levering tot betaling. Zo behaalt u eenvoudig verrassend forse besparingen.
Eigen logistiek.
De kantoorartikelen worden afgeleverd door onze eigen bezorgservice. Geen pakketdienst die een pakje bij de balie afgeeft, maar een Prokan medewerker met een glimlach. En als de artikelen afgeleverd moeten worden op een interne locatie, behoort dat vanzelfsprekend tot de mogelijkheden.
Quantore
Prokan is lid van Quantore, een inkoop organisatie van ruim 500 kantoorspecialisten in Nederland en België. Quantore heeft een geavanceerd logistiek centrum met een vloeroppervlakte van ruim 20.000 vierkante meter. Het geavanceerde magazijn biedt ruimte voor 23.000 artikelen en kan zo’n 35.000 orderregels per dag verwerken. Het pand beschikt over 12 laaddocks en 6 losdocks. Een lopende band van maar liefst 2 kilometer lang brengt kantoorartikelen naar de sorter, waar 1200 dozen per uur kunnen worden klaargemaakt voor verzending. Het magazijn is verregaand geautomatiseerd en voorzien van de meest geavanceerde systemen.
Nieuwsgierig geworden wat Prokan voor u kan betekenen?
Neem contact met ons op voor een afspraak.
We vertellen graag ons verhaal en … nog veel belangrijker …. we luisteren naar uw wensen.